2012. november 3., szombat

5. fejezet


"Ekkor megjelentek a többiek."

                                *Lizi szemszög*

A fiúkkal úgy el beszélgettünk, hogy már majdnem 7 óra volt.
Megbeszéltük, hogy elmegyünk nálunk bulizni.
Mivel Nelli és Niall már kimentek, mi is elindultunk utánuk, és mikor kiléptünk Nelli és Niall csókolóztak.
Mindenki meglepődött, hát még ők. Gyorsan szétugrottak.
- Mi mi csak ..- próbált Nelli magyarázkodni.
- Csak maradt egy kis kaja a száján, azt szettem le.- hazudott
Én csak néztem őket, és nagyon aranyosak voltak így együtt. Mikor Nelli és a szemem találkozott segély kérően nézett rám.
- Na fiúk megyünk?- törtem meg a csendet
- Hova?- kérdezte Niall mivel ő még nem tudta hogy megyünk 
- Jöttök nálunk, és bulizunk.
- Na akkor hajrá.- mondta Nick jókedvűen.
Hívtunk 2 taxit, mivel egyben nem férünk el 10- zen. Amikor megérkeztünk hozzánk, a kulcsot megkerestem a táskámban, mert ki akartam nyitni az ajtót, de kiesett a kezemből. Én is és Harry is lehajolt a kulcsért, így a kezünk egymáséhoz ért. Atya úristen, mint egy áramcsapás. Olyan jól esett ahogy összeért a kezünk, hogy az leírhatatlan. Lassan felnéztem rá, de hiba volt, mert megláttam gyönyörű szemeit. Nem tudom meddig nézhettük egymást, de nem tudtam elkapni a pillantásom. Végül is a többiek hangos nevetése zavarta meg az idill pillanatot. Amíg még eltudtam elkaptam a kezem, és felvettem a kulcsot.

                                   * Harry szemszög*

Amikor Lisa- val előre mentünk kinyitni az ajtót, leejtette a kulcsokat. Én is és Lisa is lehajolt a kulcsért, de ekkor a kezünk egymáshoz ért. Szinte mintha megcsapott volna az áram. Felnéztem rá, és megláttam, gyönyörű barna szemeit. Nem tudom meddig nézhettük egymást, de a többiek röhögése zavart meg minket, gondolom Louis faviccén nevettek. Mire észrevettem Lisa felkapta a kulcsokat és már ki is nyitotta az ajtót.

                               * Nelli szemszög*

Mikor hazaértünk Harry és Lisa elmentek kinyitni az ajtót. Anyit láttam csak, hogy mind a ketten leguggolnak érte, és a kezük összeér. Utána egymásra néznek, és jó 5 percig csak egymást nézték. Mikor Louis mesélte egyik viccét elkezdtek röhögni a többiek, ezzel megzavarva őket. Lisa gyorsan elkapta tekintetét és kinyitotta az ajtót. Mindannyian bementünk, majd a fiúk levágódtak a kanapéra. 
- Fiúk mindjárt, jövünk, csak csinálunk kaját.- mondtam és elkezdtem kifelé húzni a konyhába Lisa- t.
- Mi az?- kérdezte
- Mi volt az előbb Harry- vel kint a lépcsőn?- kérdeztem mosolyogva
- Ó, csak ez?és amúgy halkabban.- nevette el magát
- Semmi nem volt.- láttam rajta hogy hazudott
- Na akkor elmondom az én verziómat. Leejtetted a kulcsokat és a kezetek összeért amikor mind a ketten leguggoltatok. Utána vagy 5 percig bámultátok egymást, miközben a keze a kezeden volt.- mondtam ezt el egy szuszra.
- Úristen hogy tudtad ezt egy szuszra elmondani?Jó nagy tüdőd van.
- Ne tereld a témát.- mondtam izgatottan
- Igen, így volt és?
- Lisa én kérdezhetném tőled hogy és.
- Látom rajtad, hogy oda meg vissza vagy Harry- ért.
- Csendben Nelli meghallják.- próbált csitítani.
- Aha, szóval igaz.
- Nézd nem mondom, hogy nem esett jól. Miket beszélek. Isteni volt. Mikor hozzámért, mintha villámcsapás ért volna.
- Jézusom, Lisa te beleszerettél.- mondtam fülig érő mosollyal.
- Lehet.- mondta ő is mosolyogva.
- Na de csináljunk kaját, ami csirkeszárny volt. Megsütöttünk vagy 100 darabot, és ahogy sütöttük, úgy fogyott.
Miután mindenki tele volt, leültünk filmet nézni. A Paranormal Activity 1, 2, 3 és negyedik részét néztük meg.
Annyira féltem, hogy Niall- hez bújtam a végén. Ahogy láttam Lisa is félt, ezért ő Harry- hez bújt. Már majdnem elaludtam, mikor Niall megfogta a kezem, és elkezdett húzni maga után az emeletre.
Nem ellenkeztem, bár nem tudtam mit akar. Mikor felértünk a szobámba, ezeket mondta:
- Nézd, Nelli tudom hogy most szakítottál Patrick- kal de nem bírom ki. Amióta először megcsókoltál erre vágyom.- mondta, majd megcsókolt. Persze, hogy visszacsókoltam. Csókunk, lassú szenvedélyesből, gyors és vad lett. Már csak azt vettem észre, hogy a póló rólam és róla is lekerült, mikor Harry és Lisa nyitott be.

Sziasztok! Na itt az új feji. Remélem tetszik. Ha igen akkor komizzatok és iratkozzatok rendszeres olvasóknak.
                                               /Petra/

2 megjegyzés:

  1. Szia nagyon tetszik a blog de egy dolgot nem értek.. akkor most Lisa vagy Lizi??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. köszi és Lizi. csak néha elírom. bocsi majd figyelek.

      Törlés