2012. november 5., hétfő

6. fejezet

"Már csak azt vettem észre, hogy a póló rólam és róla is lekerült, mikor Harry és Lizi nyitott be."



Így nézhettünk ki Niallel:
                            

Elég kínos volt. És amit vártam.. beállt a kínos csend is. - Nah asszem mi most megyünk. - mondta Lizi majd kihúzta a szobából Harry-t.- Hol is tartottunk? - vett fel egy kanos vigyort Niall.- Niall figyelj.. - ültem fel az ágyon - mi még nem járunk.. és el kell hogy szomorítsalak de nem hiszem hogy fogunk járni. A tesóim nem engedik meg hogy ilyen "selyem" fiúkkal járjunk.- De ha te akarod akkor biztosan nem állnak a boldogságod útjába- mondta már egészen együtt érző arccal.- Bár így lenne. Na de mindegy mennyünk le Lizi- nek magyarázkodni.- mondtam majd felálltam az ágyról.- Jössz?- fordultam még vissza.- Megyek.- mondta majd sóhajtott egyet.Gyorsan még magunkra kapkodtuk a ruháinkat amiket levettünk, aztán lementünk. Lent szólt a zene, de Louis azt is túlkiabálta. Amint meglátott oda szaladt hozzám és megölelt.- Hol voltatok?- kezdte el húzgálni a szemöldökét, miután abba hagytuk az ölelkezést.- Nem megyünk inkább táncolni?- tereltem a témát. Nem szólt semmit, csak elhúzott és elkezdtünk táncolni. Miután kitáncoltuk magunkat, Lisa kitalálta, hogy mennyünk medencézni. Mindenki beleegyezett, mi meg elmentünk öltözni. Én egy teljesen egyszerű kockás bikinit vettem fel: 
Lisa pedig egy fekete bikinit vett fel aminek a felső része csíkos.Mikor lementünk mindenki tapsolni meg fütyülni kezdett. Engem mint láttam, Niall egy kicsit túl feltűnően végigmért, de amint láttam Lisa- t is Harry.
* Lisa szemszög*
Mikor lementünk a lépcsőn mindenki elkezdett fütyülni meg tapsolni. Amint láttam Niall nagyon megnézte Nelli- t, szerintem van köztük valami. Egyszer azt vettem észre, hogy Harry szeme, még a közelében sincs az én szememnek. A mellemet és a fenekemet nézte, amikor Louis hangosan felkiáltott:
- Irány a víz.- már csak annyit láttam, hogy felém jön, felkap a hátára, és a medence felé fut velem.
- Louis tegyél le.- sikítottam a fülébe, ütöttem a hátát, de nem használt valami sokat.
- Szóval azt akarod hogy tegyelek le?- jelent meg egy ördögi mosoly a szája szélén.
- Igen Louis, azt.- mondtam, de meg is bántam, mert már bele is lökött a medencébe.
Mikor feljöttem a víz alól aztán egy gyilkos pillantást vetettem rá, amire nagyon megijedt.
- Ugye most fussak?- kérdezte, majd nagyot nyelt.
- Igen, jobban jársz.- mondtam neki és kimásztam a medencéből.
                                   * Harry szemszög*

- Fogadjunk, hogy Lisa nem kapja el, egy tízest teszek rá.- nyújtottam kezet zayn- nek.
- Ne pénzbe fogadjunk, hanem ha elkapja akkor te csókolod meg, ha nem akkor én csókolom meg Lisá-t.- mondta kanos vigyorral az arcán Zayn.
- Jól van.- mondtam, de már Louis és Lisa már egy ideje fogócskáztak, amikor Lisa egyszer csak  ráugrott Louis hátára, és elkapta. Ekkor jöttem rá, mit fogadtam Zayn- nel. Meg kell csókolnom Lisa- t. Ennek nem tudom miért, de kicsit örültem.
                                                                * Lisa szemszög*
Sikerült elkapnom Louis-t. Jól megcsikiztem, aztán abbahagytam, mert már sajnáltam kicsit. Aztán bementem a medencébe, ahogy a többiek is. Épp leültem a sarokba ( van egy olyan sarok ahol le lehet ülni ) amikor Harry odajött hozzám, és leült mellém.
- Szia- köszönt mosolyogva.
- Szia.- mosolyogtam vissza.
- Figyi mondhatok valamit?- kérdezte immár nem mosolyogva
- Persze.
- Zayn- nel fogadtunk, hogy ha elkapod Louis-t akkor Zayn csókol meg, de ha nem kapod el akkor én. És nem kaptad el úgyhogy most Zayn nem fog addig leállni, míg meg nem csókollak, és ezért néz monst minket.- mutatott a tényleg minket figyelő Zayn- re.
- Értem. Akkor most meg kell csókolnod?- kérdeztem
- Hát, ha megengeded?- kérdezte csillogó szemekkel.
Én csak vállat vontam, ezzel jelezve, hogy nem bánom. Ekkor az ajkai vészesen közeledni kezdtek az enyémekhez. Én csak becsuktam a szemem, és vártam. És megtörtént. Megcsókolt. Nem tudom miért, de a pillangók a gyomromban életre keltek. Iszonyatosan jól csókol. A nyelve bebocsátást kért a számba, én pedig megadtam neki. Egyszer csak az ölébe húzott, és átkarolta a derekam a víz alatt, én pedig beletúrtam a hajába. Itt közelebb húzott magához, és jólesően nyögtem egyet, ahogy a vizes felső testünk egymáshoz ért, és Harry belemosolygott a csókba, hogy ilyen reakciókat vált ki belőlem. Nem tudom mikor de én váltam el először levegő hiány miatt, de nem másztam ki az öléből, hanem úgy maradtam, és a homlokomat az övének támasztottam.
- Ez iszonyat jó volt.- szólalt meg kicsit zihálva.
- Egyetértek.- szólaltam meg én is.


                                * Nelli szemszög*

Éppen Liam- mel hülyéskedtünk amikor Zayn mondta hogy mennyünk be. Mi értetlenül néztünk rá, de aztán a fejével oldalra bökött. Mikor odanéztünk, Harry és Lisa csókolóztak igen hevesen. Mi bólogattunk, és behívtuk a többieket is. Mikor bent voltunk, kitaláltuk, hogy üvegezünk. Leültünk, hoztunk egy üveget és elkezdtük. Először Zayn- re ment, és az volt a feladata, hogy csókoljon meg. Rám nézett, hogy mit mondok, én pedig Niall- re néztem aki rezzenéstelen arccal, mosolygott. Én visszanéztem Zayn- re és bólintottam. Felállt, odajött hozzám, és megcsókolt. Nagyon jól csókol. Amikor a nyelve bebocsátást kért a számba megadtam neki. Na most jelentek meg a pillangók. Ennek szabadna lennie? Eddig tudtam gondolkodni, mert Zayn elszakadt tőlem, és nagyon mosolygott. Csak akkor vettem észre hogy kezem a csupasz, kidolgozott felsőtestén van. Zavartan kaptam el, amit észre is vett.
- Nem zavar, ha ottvan.- mondta azzal a szívdöglesztő mosolyával
- Na akkor én pörgetek.- mondta mosolyogva Louis.
Az üveg pörgött pörgött, és nálam állt meg. Amikor Louis arcán megjelent a kaján vigyor, esküszöm féltem.
- Mennyetek be a a szobába Niall- lel fél órára.
Én bólintottam, felálltam majd besétáltam az egyik szobába, meg sem várva Niall-t. Rosszabbra számítottam Louis- tól. 

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése