2012. november 27., kedd

14. fejezet

                         * 1. hónappal később*

De gyorsan eltelt ez az egy hónap, istenem. Csak úgy repül az idő.
Jut eszembe, ma vannak itthon a fiúk utoljára, mert az elmaradt turnét fogják bepótolni. Már 2 óra, és a tv előtt punnyad mindenki pizsiben. 
- Fiúk ez az utolsó napotok itthol, ne egész nap üljünk a tv előtt, hanem mondjuk mennyünk el bulizni.- ajánlottam fel az ötletet.
- Na szerintem ez egy jó ötlet, mennyünk de majd csak este.- mondta velem egyetértve Louis.
- Nekem mindegy.- mondták egyszerre a fiúk.
- De én éhes vagyok.- mondta Niall.
- Te mikor nem vagy éhes?- kérdezte tőle Liam.
- Haha, nagyon vicces vagy.- mondta niall rányújtva a nyelvét.
Amint felálltunk a tv elől, mindenki felöltözött, és elmentünk Niall kedvéért a Nando's- ba.
Én ezt vettem fel:


Nelli ezt vette fel:

Miután mindenki elkészült, elindultunk a Nando' s- ba kajáért. 

                                      *4 óra múlva*

Épp a zuhany alatt állok, ugyanis most készülünk bulizni. Még gyorsan kimostam a hajam, aztán ki szálltam a zuhany alól. Megtörölköztem, kifésültem a hajam, és kisétáltam a fürdőszobából kiválasztani a ma esti szettemet. Hosszas válogatás után, eldöntöttem, hogy ezt veszem fel:


Nem tudom hogy fog tetszeni a fiúknak, de csak ez meg egy hófehér ruha volt már csak a szekrényembe, amit ma este fel tudnék venni. Úgylátom holnap első dolgom lesz elmenni vásárolni. Lassan leértem, és Nelli is gyönyörűen nézett ki. Még a fiúk gyorsan megdicsértek minket, hogy milyen csinosak vagyunk, aztán elindultunk. Ez volt Nellin:                


                           
Egy nem is tudom, diszkóban, vagy valami ilyesmi hely előtt álltunk meg. Bementünk, és amilyen gyorsan csak lehetett elfoglaltunk egy boxot, amíg lehetett, mert rettentően sokan voltak. Louis amint leültünk rögtön belecsapott a közepébe.
- Na mit iszunk?- kérdezte tőlünk, és mindenkitől kikérte hogy mit szeretne inni, és már el is indult a bár felé. Nelli- t Zayn elhívta táncolni, így én Liam, Niall és Harry maradtunk. 
- Srácok, én elmegyek a mosdóba mindjárt jövök.- mondta Harry és lelépett. De jó egy fiúval kevesebb, így csak 2- vel maradtam.
Nem törődve Liam- mel hogy meghalja, odafordultam Niall- hez aki elég féltékenyen nézte, ahogy Nelli és Zayn "táncolnak", mert az inkább valami összedörgölőzős "valami" volt tánc helyett.
- Te most jársz Nelli- vel?- kérdeztem Niall- től. Ő még csak el sem vette a szemét Zayn - ékről, és úgy bólintott.
- Akkor miért Zayn- nel van?- faggattam tovább.
- Ezt kérdezd tőle.- mondta szomorúan, és elindult valahova, gondolom a bárhoz inni valamit. Ekkor érkezett meg Harry, nem kicsit ittasan. Leült mellém, és a fülembe súgta.
- Hé, Lizi nem megyünk el a raktárba... tudod mit csinálni?- kérdezte nagyon széles vigyorral az arcán. Én személy szerint nagyon meglepődtem, hogy Harry ilyet kér tőlem. De mint láttam, Liam is meghallotta, mert így szólt Harry- hez.
- Haver, be vagy rúgva menj haza.- mondta Liam Harry- nek.
- Én teljesen józan vagyok.- jelentette ki Harry, igazán dadogva. Na de jó még beszélni is alig tud, de teljesen józan. Harry  csak nem adta fel, és most a combomat kezdte simogatni. Én rögtön el is vettem a kezét a combomról.
- Harry, nem akarom, hagyj.- mondtam.
- Jól van, akkor haza mentem.- jelentette ki sértődötten, és felállt.
Én csak szomorúan néztem utána, és lehajtott fejjel kezdtem el gondolkozni. Egyszer egy kéz fogta meg a vállam. Liam volt az.
- Minden rendben?- kérdezte tőlem Liam.
- Igen, csak Harry mindenképpen azt. akarja, és én meg nem akarom részegen.- mondtam ki Liamnek pedig nem is akartam.
- Sajnálom, megértem.- mondta szomorúan. Nagyon meglepődtem, mert megölelt. Nem tudom miért, de visszaöleltem és nagyon jól esett.
- Nem megyünk ki egy kicsit levegőzni?- kérdezte hirtelen.
- De, miért ne.- egyeztem bele.
Lassan kimentünk, és elkezdtünk sétálni. Nem messze mentünk el attól a bulizós helyről, csak közeli parkba sétáltunk el és leültünk egy padra.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése