2012. november 18., vasárnap

11. fejezet

Eléggé kiakadtam amikor Liam azt mondta, hogy nem tarthatunk velük a turnéra. Na de ezen nem idegesítem magam, mert tök felesleges. Azt mondta Paul, hogy nem mehetünk és kész. Na mindegy.

                                 * 2 nap múlva*

Mára fiúk mindent bepakoltak a turnéra. Már a kocsiba ültünk, és tartottunk a reptér felé. A kocsiban senki nem beszélget senkivel. Mindenki bele van merülve a gondolataiba. Én személy szerint azon gondolkodom, hogy mi lesz az alatt az egy hónap alatt. Mi lesz ha Harry Amerikába megismerkedik egy lánnyal, összejönnek, és engem meg elfelejt? Ezeken gondolkodtam, amikor Harry, gondolom látta rajtam hogy nagyon gondolkodom, megfogta a kezem és rákérdezett.
- Mi a baj?- kérdezte
- Semmi csak elgondolkodtam.- mondtam az igazat.
- És min gondolkodtál ennyire?- kérdezte mosolyogva.
- Hát. tudom hogy ez hülyeség, de azon hogy mi lesz ha Amerikába megismerkedsz egy lánnyal, beleszeretsz, engem elfelejtesz, és összejöttök.- mondtam szomorúan. Már rögtön nem is mosolygott.
- Ugyan, Lizi sosem foglak elfelejteni, és te vagy a barátnőm.- mondta és megcsókolt. Már nem nagyon maradt időnk beszélgetni, mert megérkeztünk a reptérre. A gép 4 perc múlva felszáll, úgyhogy nem sok időnk van búcsúzkodni. 
- Sziasztok fiúk, vigyázzatok magatokra, és ne csináljatok semmi hülyeséget.- mondtam és az utolsó mondatot inkább Harry- nek mondtam mint a többieknek. Mindenkit még megpusziltunk, de én egy kicsit elidőztem Harry- nél. Ahogy láttam Nelli, mint számítottam rá, Niall- nél kicsit elidőzött, és amin nem kicsit meglepődtem Zayn- nél is. Ahogy láttam Nelli- éket Zayn- nel valamit sugdostak egymásnak. Azt nem tudom, mit de valamit nagyon. Aztán már csak azt láttam, hogy Zayn Nelli- nek egy "arcra" puszit adott, de amint láttam nagyon közel volt az az "arcra" puszi, Nelli szájához. De min csodálkozok, hiszen már láttam őket csókolózni, de szerintem Zayn nem akarta mindenki előtt megcsókolni Nelli- t és szerintem de csak szerintem már Nelli és Niall kárnak is. Úgyhogy csodálkoztam hogy Nelli enged Zayn- nek. Aztán bejelentették, hogy a gép felszáll, és az utasok foglalják el a helyüket. Még gyorsan adtam a fiúk arcára egy- egy puszit, és beszálltak a repülőbe. Tudom hogy Harry azt mondta hogy én vagyok a barátnője, de tényleg félek attól, hogy megismer egy másik lányt.

                                    * Otthol *

- Elmegyek.- mondta hirtelen Nelli.
- Mi, mégis hova?- kérdeztem meglepődve.
- Van egy nyári tábor, ahova beiratkoztam, és 1 hétig ott leszek.- mondta nyugodtam.
- A fiúk miatt?- kérdeztem. Ő nem felelt csak bólogatott, és felment a szobájába, gondolom pakolni. Nem sokára egy nagy bőrönddel tért vissza. Akkor jól sejtettem pakolni ment. De ha már most pakol akkor már holnap el is megy?
- Mikor indulsz?- kérdeztem tőle.
- Holnap.- na itt elszakadt a cérna és sírni kezdtem.
- Mi már holnap, a fiúk is elmentek, te is elmész nem fogom kibirni, kérlek ne menj el.- könyörögtem neki sírva.
- Nézd Lizi, én sem bírom ki a fiúk nélkül, és nekem is el kell felejtenem őket.- mondta már ő is majdnem sírva.
                          
                                     * Másnap reggel*


Arra keltem, hogy valaki csörömpöl a konyhába. Nelli reggelizett. Lassan letotyogtam a lépcsőn és én is leültem reggelizni.
- Nézd, Lizi, én mindjárt indulok, és csak 1 hét múlva jövök. Kibírod addig?- kérdezte aggódva. Én nagyon nehezen de bólogattam. Nem is olyan sokára elment, és én egyedül maradtam az egyik házban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése