2012. november 21., szerda

13. fejezet

Reggel viszonylag korán keltem. Lassan leslattyogtam a konyháig, és meglepődtem mert nem voltam egyedül. Zayn és Nelli csókolóztak. 
              
                              * Nelli szemszög*

Reggel nagyon korán keltem. Rögtön a fürdőmbe vettem az irányt, ahol lezuhanyoztam, megmostam a fogam, kifésültem és felfogtam a hajam. Miután ezekkel végeztem, lementem a konyhába reggelizni. A müzlimet elkészítettem, és úgy döntöttem, hogy a nappaliban fogyasztom el. Mikor elindultam a kanapé felé, Zayn ott ült félmeztelenül egy boxerban. Mikor megláttam jól kidolgozott felsőtestét, majdnem elájultam. Látta hogy tetszik neki amit látok így megszólalt.
- Tetszik?- húzogatta a szemöldökét.
- Ö... nem csak...- dadogtam.
- Na szóval mit néztél?- tértem magamhoz az ámulatból.
- Nem tudom nem nagyon vannak ilyenkor jó műsorok.- mondta és megpaskolta maga mellett a kanapét, hogy üljek mellé.
Én leültem mellé,  és elkezdte kapcsolgatni a tv- t. Amikor megállt a csatornák között, pont egy olyan film ment, amiben csókolóztak. Zayn rám nézett, és szélesen elmosolyodott. Nem tudom miért, de éreztem hogy elpirulok ezért elfordítottam a fejem. Gondolom megláthatta hogy elpirulok.
- Jól áll neked a piros szín.- mondta mosolyogva, és maga felé fordította a fejem, és lassan közelíteni kezdett felém, elég lassan ahhoz hogy el tudjak hajolni. De nem hajoltam el, és hagytam hogy megcsókoljon. Megint. Már párperce csókolóztunk, amikor Lizi jött le a lépcsőn. Én rögtön elváltam Zayn- től. 

                                     * Lizi szemszög*

Nelli rögtön elvált Zayn- től. Nem tudtam eldönteni, hogy akkor most Nelli Zayn- nel vagy Niall- lel jár.
- Nelli, beszélnünk kell. Most.- mondtam határozottan és elhúztam Zayn mellől.
- Akkor most mi van, kivel jársz?- kérdeztem.
- Nézd Lizi, én Niall- lel járok, de ezt Zayn nem tudja, így mindig meg akar csókolni. De az a legnagyobb baj, hogy engedem neki.- mondtam aggódva.
- Hát igen ez a legnagyobb baj.- mondta hirtelen Niall a konyhából.

                                  * Niall szemszög*

- Niall, mióta állsz ott?- kérdeztem aggódva hogy meglátta amit nem kellett volna.
- Hát, nagyjából amióta lejöttél, jöttem utánad csak épp lefoglalt valami. Nem is tudom mi...- gondolkozott el.- Ja igen, hogy Zayn- nel csókolózz.- mondta már a végét majdnem kiabálva.
- Niall, hadd magyarázzam meg.- mondtam.
- Semmi szükség rá, láttam mindent, de azért hallgatom.- húzott be a szobájába.
- Nézd Niall, én nem akartam, csak Ő nem tudja hogy járunk, ezért már vagy 3- szor megcsókolt mióta járunk. És igen, visszacsókoltam. Te veled sokkal jobb, de mostanában eléggé elhanyagoljuk egymást, és ez hiányzik.- mondtam már majdnem sírva.
- Először is köszönöm hogy ilyen őszinte vagy, másodszor meg akkor szólj hogy többet  legyünk együtt, ne pedig Zayn- hez szaladj.- monda amivel egy kicsit megsértett. De jó hogy ezt végre tisztáztuk. Ő lassan kezdett közelíteni a szájával, és lassan, de szenvedélyesen megcsókolt. Lassan lefektetett az ágyra, és a nyakamra tért át. Nagyon jól esett, ezt pedig kis nyögésekkel mutattam ki. Lassan a pólóm szélére ért, és egy mozdulattal lerántotta rólam. Elmosolyodtam rajta, hogy mennyire kíván, mert már teljesen felállt neki. Elkezdte a hasamat csókolgatni, amit kis nyögésekkel jutalmaztam. Lassan a melltartóm is lekerült rólam, és most a cicim kezdte csókolgatni. 
- Most én jövök.- mondtam és most én kerültem felülre.
Most én vettem le a pólóját, és csókoltam végig kidolgozott hasa minden egyes milliméterét. Ahogy a hasával végeztem, elkezdtem kigombolni az övét, majd a nadrágját is. Direkt lassan csináltam, hogy szenvedjen. Nem bírta tovább, megint fölém kerekedett. Most ő gombolta ki a nadrágom, és le is húzta rólam. A bugyimon keresztül elkezdett izgatni. Amíg ujjaival izgatott a nyakam csókolgatta. Én lehámoztam róla nadrágját, és az alsóját is. Kezembe vettem férfiasságát és izgatni kezdtem. Nem bírta tovább, fölém kerekedett, és megtörtént, aminek kellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése