2012. november 12., hétfő

9. fejezet

"Én nem válaszoltam, csak megszüntettem a köztünk lévő távolságot és szenvedélyesen megcsókoltam.

           * Zayn szemszög*

- Megcsókolhatlak?- kérdeztem Nellitől.
Ő nem válaszolt, csak szenvedélyesen megcsókolt. Nem sokára, egy hang zavart meg minket.
- Khm..- köszörülte meg a torkát Lizi.
Gyorsan szétugrottunk.
- Ti mit csináltok?- kérdezte Lizi meglepetten
- Ööö... mi csak... mi csak...- dadogta Nelli
- Mindegy. Hagyjuk. Nyugi nem mondom el senkinek.- mosolygott Lizi.
Mi feltápászkodtunk a faltól, aztán elindultunk haza. 
- És Nelli jól vagy?- váltott Lizi aggódó hangnembe, mikor meglátta a betört számat.
- Semmi bajom, csak az a majom állat a falhoz szorított és elkezdett tapizni, ezért tökön rúgtam, ő meg így betörte a szám.- mondtam el a történetet.

                                            *Nelli szemszög*
                                                    * Otthol*

Hol volta.. Nelli mi történt?- szaladt ide rögtön Niall.
- Semmi bajom nyugi.- mosolyogtam el magam hogy ennyire aggódik értem.
- Akkor jó.- nyugodott meg
- És hoztatok kaját?- kérdezte Niall
- Ó, basszus a kaja.- csapott Lizi a homlokára, jelezve hogy a kaja sehol.
- Elmegyek MEGINT a boltba.- mondta Lizi és elindult a kabátjáért.
- Lizi, mehetek, veled?- kérdezte Harry Lizitől.
- Felőlem, gyere.- mondta, majd el is indultak.

                                                     * Harry szemszög*

Lizivel elindultunk a boltba.
- Na és mit veszünk?- törtem meg a cendet.
- Hát valami kajának valót. Mit kívánsz?- kérdezte Lizi.
- Téged.- gondoltam magamban. - Spagetti jó lesz.- mondtam már hangosan.
- Oké.- egyezett bele Lizi is.
Nem tudom miért, de az az ötlet jutott eszembe, hogy megfogom Lizi kezét. De aztán ezt az ötletet elvetettem magamban. De utána ahogy néztem a kezét mellettem, muszály volt megfognom. Szépen lassan belecsúsztattam a kezemet az övébe. Rám nézett, és láttam hogy elpirult. Én ezen elmosolyodtam, és még jobban belecsúsztattam. Aztán nem tudom miért, de hirtelen elhúzta és rám nézett.
- Harry mit csinálsz?- kérdezte tőlem hirtelen.
- Nem szabad megfognom a kezed?- kérdeztem.
- De, Harry megfoghatod, csak lehet hogy egy lesifotós lefotóz minket, és mi leszünk a címlapon.
- Nem érdekelnek a lesifotósok, akár ezt is megcsinálom.- mondtam, majd nekinyomtam a falnak, és szenvedélyesen megcsókoltam.
Nem ellenkezett, sőt nagyon is élvezte. Szépen lassan beletúrt a hajamba, gondolom hogy ne rontsa el a jól belőtt séróm. Olyan 2 perc után levegő hiány miatt váltunk szét.
- Na most már tényleg menjünk el bevásárolni.- mondta Nelli. Elindultunk, és most is megfogtam a kezét, és lám nem húzta el. Mindent bevásároltunk ami kell és elindultunk haza.

                                                                   *  Otthon*

Mikor beértünk a házba Harryvel, Niall mint az őrült rámugrott. 
- Végre, kaja!- kiabálta a fülembe. Nagy nehezen Niall leszállt rólam, persze a kaját rögtön elvitte, hogy főzzék meg neki, Harry segítségével próbáltam feltápászkodni. De Harry megcsúszott, és ő is rám esett. 
- Harry leszállnál rólam, így is fáj a hasam.
- Nem, inkább ezt csinálom.- mondta és megcsókolt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése