2012. november 7., szerda

8. fejezet

Mikor kimentünk mindenki minket nézett.
- Mi van?- kérdeztem a többiektől
- Semmi, csak éhesek vagyunk.- vigyorgott Louis.
- Ó, fiúk ne már. Mennyetek el a boltba. Engem hagyjatok békén.- mondtam és elindultam felfelé
- De Nelli én is éhes vagyok.- mondta Niall és kiskutya szemekkel nézett rám
- Jól van akkor,  Lizi megyünk a boltba.- mondtam és felhúztam. Még gyorsan felszaladtam a szobámba, és rendbe szedtem magam. Felvettem egy farmer cső gatyát, egy egyszerű felsővel, vettem hozzá egy masnis magassarkút, kiegészítőnek pedig egy karórát:
Lizi szintén egy farmer csőgatyát vett fel, és egy pulcsit hozzá egy egyszerű fehér magassarkút.
Lementem, hogy indulhatunk, de Zayn utánam szólt:
- Nelli gyere egy kicsit.. - húzott félre.
- Igen? - vetettem rá kérdő pillantást.
- Ez egy kicsit kínos lesz.. de mit csináltatok Niallel abban a félórában?
- Semmit csak beszélgettünk. - mondtam.
- Oké. - láttam rajta hogy megkönnyebbült.
Elkezdett felém közeledni ajkaival. De én kikerültem és csak az arcára nyomtam egy puszit.
- Nah sziasztok. - mentem ki az ajtón. - a fenébe. - motyogtam.
- Milyen fenék? - nézett hülyén Lizi.
- Mi? Mi? Semmi. - mondtam.
És végre elindulhattunk a boltba. 10 perc gyaloglás után találtunk egy boltot.
- Nah végre. - rohant be Lizi.
Vettünk enni, inni minden ami kellett.
- Ennyi lesz lányok? - kérdezte az eladónő.
- Igen. - mondta a kasszánál lévő Lizi.
- Úgy olcsóbb ha két fél literes colát vesztek.
- Nem. Ez így jó. - dühöngött Lizi.
- Oké. Akkor 5000 ft lesz.
- Jó. - mondta Lizi a pénzt keresve.
- Elhoztad a pénzt? - kérdeztem egyre mérgesebben.
- Ahha ahha.. - válaszolta a táskájában matatva.
- Ahh megvaan. - jelentette ki, majd kifizette. - hé hol kell itt kimenni? - kérdezte tőlem halkan.
- Ott - mutattam a kijárat felé de ő a bejárathoz közeledett majd kiment rajta. Én is követtem őt.
- Bazdmeg. Nem elég hogy ellenzed azt amit az eladó mond ő csak jót akart. Nem találod a pénzt és még azt se tudod hogy hol kell kimenni.
- Jó nah nem lehet mindenki olyan "tökéletes" mint te. - mondta.
Már láttuk a házat ahol most "lakunk". 
- Ezek még pulyák. - mondta a kocsmánál álló férfi.
- Dikk lerúglak. Pulya vagy te. Nem a kocsmában kéne inni...
- Ohoo, kicsi lány.- kezdett el közeledni felém.
- Lizi menj szólj Zayn- nek hogy jöjjön.- súgta ide- Menj már.- mondta,óm már hangosan.
- Biztos hagyjalak itt ezzel a részeg emberrel?- kérdezte.
- Biztos de siess már.
Gyorsan futva szaladt a házunkhoz, és épp amikor eltűnt a kanyarban, elkezdett fogdosni az a részeg állat.
- Hagyjon már békén.- mondtam már majdnem sírva.
- Nocsak cica- mica mi a baj?- nyomott neki a falnak.
Nem tudtam mit csinálni, tökön rugtam. Ő erre úgy megpofozott, hogy elestem a földön, és betört a szám.
- Így már annyira nem is vagy szép.- mondta a részeg pasas és a véres számra mutatott, és elment. Én nem tudtam mit csinálni, lerogytam a falhoz támasztva a hátam, és sírtam.
- Nelli, minden rendben?- nem tudom hogy ért ide ilyen gyorsan. Felemelte a fejem és meglátta, hogy a számból folyik a vér.
- Úristen, Nelli te vérzel.- mondta, majd elővett egy zsepit, és megtörölte a szám. Nem tudom miért, de mindennél jobban vágytam rá hogy most megcsókoljam. Gondolom észrevette hogy a száját nézem, mert elmosolyodott.
- Megcsókolhatlak?- kérdezte.
Én nem válaszoltam, csak megszüntetve köztünk a távolságot szenvedélyesen megcsókoltam.

Na sziasztok! Itt a 8. fejezet. Ha tetszik komizzatok. Látom hogy nézegetitek, de nem akartok komizni. Légyszíves írjatok. Építő jellegű kritikát is elfogadok. Legalább 1 komi gyűljön össze és akkor hozom a kövit.
                            /Petra/

2 megjegyzés: