2012. október 27., szombat

4. fejezet


"-Szakítok veled.- mondta egyszerűen."




-De mégis miért? - értetlenkedtem.
-Figyelj Nelli... láttam hogy hogy néztetek egymásra azzal a kipirult ír gyerekkel.
-Ne beszélj így róla - dühöngtem - hopsz...
-Nah látod?.. ezért szakítok veled. Jobban szereted azt a szőke éhenkórászt.
-Ch.. hát jó ha azt hiszed akkor hidd azt... nem tudok fogalmazni na tudod.. - mondtam és sarkon fordultam.
-Szia Nell, suliban tali. - integetett Patrick mint ha mi sem történt volna.
-Oké, hali. - vigyorogtam és bementem a stúdióba.
A fiúk pont akkor jöttek ki mert már felvették a dalt..vagyis mára ennyi..remélem. Bementem hozzájuk és már mindenki evett..hmm.. főleg ő. Niall. Jajj azok a szép kék szemek. Szegénykém annyira evett majdnem megfulladt. Gondolom ő ehet mindig a legtöbbet, de ez nem is baj.  Felvéve egy erőltetett mosolyt kihúztam magam és mélyen beszívtam a levegőt. 
-Heey Nelli. - kiabált Lizi.
Én csak mosolyogtam bár nem nagyon ment. Olyan volt mint ha vicsorítanák. Niall amint megpillantott ott hagyta a kaját.. ami elég furcsa volt..és oda jött hozzám és megállt előttem. 
-Hey Nelli mi a baj? - emelte fel a fejemet. 
-Semmi.. - mondtam szomorúan.
-De látom, hogy van valami baj. Hé az evést is abba hagytam MIATTAD szóval kivele. 
-Ajjh.. oké nah - mondtam - Patrick szakított velem.  - borultam vállára és ő megölelt. Én reflex szerűen visszaöleltem. 
-Nincs semmi baj  - nyugtatott meg.
Én felemeltem a fejem és belenéztem a szemeibe. Ég kék szemeibe. A látvány amit akkor láttam valami hihetetlen volt. Teljesen elragadott magával. Nem tudtam magamon uralkodni, megcsókoltam. Ő átölelte a derekamat mintha élvezné. Akkor tudatosult bennem hogy mit csinálok. Kirohantam a stúdióból, ki a bejárat elé. Leültem a lépcsőre, fejemet a lábamra hajtva sírni kezdtem. Kis idő múlva éreztem hogy valaki leül mellém és megölel. Nem néztem fel.. perpillanat nem érdekelt semmi, és senki.
-Nelli jól vagy? - ismertem fel Niall hangját.
-Én csak...csak a szádon volt valami azt akartam levenni.. bocsi - szégyelltem  el magam. 
-Igen.. - vigyorgott. - köszönöm - búgta sexy hangon a fülembe.
Felemelte a fejemet és megcsókolt. 
Természetesen visszacsókoltam. 
Ekkor megjelenteek a többiek.

Na sziasztok. Ez lenne a 4. fejezet. Remélem tetszik.
Ha tetszik komizzatok és iratkozzatok rendszeres olvasóknak.
Ez a fejezet a legjobb barátnőm segítségével jött össze, 
úgyhogy köszike. 
                                               /Petra/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése