2012. november 19., hétfő

12. fejezet

                                  *Nelli szemszög*

Már éppen kiléptem a házból, amikor jött a postás.
- Kisasszony, ez önnek jött.- nyújtott felém egy borítékot. Én megköszöntem, és kibontottam a kis papír borítékot. Amikor kibontottam, az állt benne, hogy elmarad a tábor, és csak jövő nyáron lesz. Nem is tudom miért, de most ez nagyon jól jött. Nem kell itt hagynom Lizi- t. Gyorsan felkaptam a bőröndöm, és berontottam a házunkba. Láttam Lizi- t hogy nagyon meglepődött.
- Hát te? Nem elmentél?- kérdezte felhúzott szemöldökkel.
- Nem.- itt felkapta a fejét és elkezdett mosolyogni. - Majd csak a jövő nyáron lesz megint tábor mert elmarad.- mondtam én is mosolyogva, erre ő felállt és megölelt.
- De jó hogy nem hagysz itt.- mondta vigyorogva.

                           * Lizi szemszög*

- Sziasztok megjöttünk.- mondta Harry.
- Sziasztok.- köszöntem vissza. ÉS ekkor esett le. - Harry?- kaptam fel a fejem és az ölébe ugrottam. - Ti nem elmentetek túrnézni?- kérdeztem még mindig az ölében.
- De csak a turnét lemondták, mert Rihanna turnézik helyettünk, így mi majd csak nem tudom mikor megyünk.- mosolygott
- Ú, de jó na de gyertek ide.- mondta Nelli, és kitárta a kezét, jelezve hogy öleljék meg. Louis rögtön odaugrott és megölelte.
- N_ekem mindig szeretethiányom van, úgyhogy hozzám jöhetsz ölelkezni.- mondta Louis és jól megszorongatta Nelli- t.
- Na engedj el kiszorítod belőlem a szuszt is.- nevetett Nelli.
Aztán a többiek is megölelték, ahogyan engem is.
- Na mit csináljunk?- kérdeztem a többiektől miután végeztünk az ölelkezéssel.
- Mennyünk el jógázni.- vetette fel az ötletet Nelli.
- Na, tényleg, úgyis régen voltunk már.- mondtam bólogatva.
- De, fiúk ti is jöttök.- mondtam a fiúkra mutatva. Őket már nehezebb volt meggyőzni, de végül ők is bele egyeztek. Fél óra alatt el is készültünk, és már az autóba ültünk. Nem sokára meg is érkeztünk egy nagy épülethez. Bejelentkeztünk, és beléptünk a terembe, ahol már egy tanár féleség is bent volt. Először be kellett melegíteni. A fiúk persze hogy ezt is elhülyéskedték. Mindenfélét csináltak, csak azt nem amit kellett. A tanár csak mutatta a feladatot, nekünk meg le kellett utánoznunk. Végül ezt a feladatot csináltuk:
                               
Amikor valamelyik fiú gondolom Harry ( furcsa is lenne ha egy másik fiú) hátulról átölelt, és a csípőjét a fenekemnek nyomta. És fel állt neki. Majdnem össze estem, annyira "fura" volt. (Persze jó értelembe.Na de ne értsétek félre csak... Hagyjuk gondolom tudjátok mire gondolok.) Rögtön abba is hagytam a feladatot és megfordultam. Harry- nek kanos mosoly volt az arcán és kihúzott a teremből.
- Mit csinálsz?- kérdeztem tőle mosolyogva.
- Nem bírom tovább azt nézni, hogy hogyan hajolgatsz és olyan kerek és.- láttam hogy még jobban dudorodik a nadrágja.
- Harry egy jóga teremben vagyunk.- világosítottam fel.
- Engem nem érdekel én most akarlak.- mondta és már meg is csókolt. Nem tudtam neki ellenállni, vissza csókoltam. Már a pólómat akarta levenni, mikor megállítottam. 
- Ne Harry ne itt.- mondtam.
- Jó, de akkor este bepótoljuk.- nyomott egy puszit az arcomra.
Visszamentünk, és még ugyan azt a feladatot csinálták, mint amikor mi kimentünk. Úgy látom, hogy Nelli is a feladatot csinálta, amikor Zayn ugyanazt csinálta Nelli- nek mint nekem Harry. Niall- re néztemés nagyon nem tetszett ez neki. De akkor most Niall jár Nellivel, vagy Zayn? Ezt nem tudom eldönteni. Na de majd kiderítem :)
Már épp be akartam állni a feladatok csinálásába, amikor a tanár bejelentette, hogy vége az órának. Na de jó.
Lassan összeszedelőzködtünk, és elindultunk haza. Mikor haza mentünk, volt egy kicsi izomlázam. Úgy döntöttem a mai napot befejeztem. Elmentem a fürdőbe fogatmostam, lezuhanyoztam, és lefeküdtem aludni.






















       
                                   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése