2012. november 13., kedd

10. fejezet

Leszel a barátnőm?- kérdezte Harry, miután elváltunk
- Igen, szívesen.- mosolyogtam mint a tejbe tök
- Ti meg mit csináltok?- kérdezte Kevin, és akkor vettük észre, hogy még mindig egymáson fekszünk.
- Csak kerestem.. a... a...- dadogott Harry.
- A?- kérdezte Kevin felhúzott szemöldökkel.
- Harry a pasim.- jelentettem ki.
-Ok cső.- mondta és kisétált az udvarra.
- Ez könnyen ment.- mondtam
- Eléggé.- válaszolt Harry és leszállt rólam.

                                               * Niall szemszög*


Nagyon sajnáltam Nellit. Odamentem hozzá, felvettem az ölembe, és felvittem a szobájába.

Lefektettem az ágyra, én meg rá feküdtem. 
- Enyém vagy baby.- mondta félve de mégis magabiztosan.
- Niall, nem korai ez még?- kérdezte
- Kicsit sem.- mondtam és csókot adtam neki majd leszálltam neki.
Lementünk a nappaliba a többiekhez, ahol ők valami horror filmet néztek.

                                             * Nelli szemszög*


Lementünk a többiekhez, akik a nappaliban valami horror filmet néztek. Niall- lal megbeszéltük hogy csatlakozunk. Én leültem Zayn mellé, mivel már csak ott volt hely. Már vagy 10 perce ment az a film, mikor egy olyan rész jött, hogy az embernek kivágják a nyelvét. Az ilyen részeknél, be szoktam csukni a szemem, ész felhúzom a lábam és azt átölelem. Zayn gondolom látta hogy majd be szarok, mert átölelt. Én nem húzódtam el. Ránéztem Niall- re és a tipikus féltékenység volt az arcán. De nem húzódtam el Zayn- től jó volt így. Épp hogy vége volt a filmnek, megszólalt Liam telefonja. 

- Szia. Igen. Persze. Mi?.. De. Haló? Paul?...- dadogta Liam
- Fiúk megyünk túrnézni.- mondta Liam.
- De hát az jó miért vagy szomorú?- kérdezte Lizi
- Mert 1 hónapra megyünk és ti nem jöhettek.- mondta szomorúan
- Mi de miért?- kérdeztem értelmetlenül
- Nem tudom nekem is csak ennyit mondott Paul.- Liam

Sziasztok! Ez a rész elég rövid lett, de tanulnom kell. Holnap majd hosszabbat hozok.

                                                        /Petra/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése