2012. december 10., hétfő

14/2. fejezet


Egy parkban ültünk Liam- mel a disco- tól nem messzire. Nem tudom mennyit beszélgettünk, de eltelt az idő, és úgy döntöttünk, hogy vissza megyünk bulizni. Ahogy beértünk, a disco- ba nem láttuk a fiúkat, ezért el kezdtünk inni. Már volt bennünk pár kör ezért egy kicsit nagyon be voltunk rúgva. Elmentünk táncolni. Először csak lazán táncoltunk, de a végére már eléggé... hogy is mondjam közeli volt. Ez alatt azt értem hogy teljesen nekidőltem, és neki háttal voltam. Ő néha a csípőjét nekem nyomta, és hát ez jó érzés volt. Nem tudom miért. Én is ráztam a csípőm, neki háttal, és neki dörgölőztem. Amikor elég közel voltam már hozzá, észrevettem, hogy valami kemény.
- Liam, mi ez?- kérdeztem tőle és megfogtam azt a kemény valamit, és akkor jöttem rá mi az.... felállt neki.
Gyorsan elkaptam a kezem, és szembefordultam vele. Nagy hiba volt. Szembe találtam magam gyönyörű szemeivel. Az ébresztett fel 'álmomból' hogy az ajkait az enyémre tapasztotta. Nagyon jó érzés volt. Először szenvedélyesen és érzékien csókolt, de mikor már kezdtünk belemelegedni, egyre vadabban csókolt, amit élveztem. Mikor abbahagytuk a csókot, megfogta a kezem, és elkezdett húzni valahova. Mikor már bent voltunk láttam, hogy egy külön wc volt az. Újra megcsókolt, de most már teljesen vadul. Teljesen elvesztette a fejét, és gondolom nem tudott uralkodni magán. De már én sem nagyon. A nagy csókolózás közepette, kezeit a derekamról, levezette a fenekemig, és megemelt. Én reflex szerűen kulcsoltam lábaimat derekára, amire belemosolygott a csókba. Én már teljesen elvesztettem a fejem, és a pólóját egyszerűen leszakítottam róla. Ezen egy kicsit meglepődött, és elvált a csókból, de mint később kiderült azért, hogy megszabadítson a felsőmtől. Amint megszabadult tőle ismét megcsókolt, és úgy próbált megszabadítani melltartómtól. Mikor sikerült, megfogott, és bement velem egy fülkébe, és leültetett egy wc ülőke tetejére. Ő elém térdelt és elkezdte csókolgatni a nyakam, és a melleim.Én jólesően felsóhajtottam. Erre Liam gondolom felbátorodott, és lefelé kezdett csókolni a hasamon. Mikor a nadrágom gombjához ért, megfogtam a kezét, és most fordítottam helyzetünkön. Őt felültettem a wc ülőkéjére és most én térdeltem elé. Lassan elkezdtem lefelé csókolni a hasa vonalán, és így elértem az övéig. Elég béna voltam, ezért nem tudtam kikapcsolni. Nagy nehezen sikerült kigombolni az övét, és a nadrágját is. Már olyan merev volt neki, hogy azt már nem nagyon lehetett fokozni. De nekem mégis sikerült, mert lassan benyúltam gatyájába, és elkezdtem kezemet fel- le mozgatni rajta. Mikor már éreztem hogy nem nagyon bírja a kínzást, abbahagytam és vadul megcsókoltam. Ő ismét felültetett a wc ülőkéjére, és most nem totojázott, hanem rögtön megtámadta nadrágom gombját. Kigombolta, és lehámozta rólam nadrágom. Lassan benyúlt bugyimba és elkezdte masszírozni a gyenge pontom. Már elég hangos nyögések hagyták el a számat, és ezt látván Liam elmosolyodott, és a keze helyét felváltotta a nyelve. Először csak lassan és finoman, de egy kis idő múlva gyorsabbra vette a tempót. Amikor abbahagyta kényeztetésemet a nyelvével, a hasamon felfelé kezdett kis csókokat nyomni testemre. Lassan felfelé haladva eljutott köldökömig, aztán a melleimig, ahol elidőzött. Annyira jól esett, hogy már szinte alig kaptam levegőt, annyira lihegtem. Aztán ahogy ahogy elért a számig vad csókolózásba kezdtünk, és azt vettem észre, hogy keze a combomon van, aztán egyre közelebb van gyenge pontomhoz. Mikor elérte azt 2 ujját feldugta. Kb. olyat nyögtem, hogy csoda ha nem hallották meg kint. Amikor abbahagyta, a gatyája felé nyúltam és egy rántással a földre is került. Elcsodálkoztam hogy milyen mérete van, komolyan majdnem a szám is nyitva maradt. Aztán hozzá akartam érni, de mielőtt megérinthettem volna, leült a wc tetejére, és az ölébe húzott.
- Biztosan akarod?- kérdezte mielőtt belém hatolt volna. Én nem válaszoltam, csak lassan ráereszkedtem. Nyögnöm kellett olyan hatalmas volt. Pár perc múlva egyszerre élveztünk el.


                                             * Niall szemszög*                                                                                
Épp a pultnál ültem, amikor egy nagyon csinos lány leült mellém. Volt már bennem pár pohárral, szerinte azért kívántam meg. Igen bevallom megkívántam. 
- Szia Niall vagyok.- nyújtottam neki oda a kezem.
- Szia én Natalie, és tudom ki vagy.- fogta meg a kezem, és rámvillantotta hófehér fogsorát. Nem tudom mi ütött belém, de csak úgy szó nélkül felálltam, és elkezdtem magam után húzni a raktárba. Mikor bent voltunk, kulcsra zártam az ajtót, és már épp nyitni akarta száját, de én megcsókoltam, így megakadályozva mondandója kimondásával. Ő visszacsókolt, ami még jobban beindított. Innen nem volt visszaút. Egyre hevesebben csókoltam, és a ruhája szélét is elkezdtem kicipzározni. Mikor sikerült megszabadítanom ruhájától, ő sem tétlenkedett. Letépte a ruháimat rólam, aztán Leültetett egy székre, ami épp ott állt mellettünk. Ő szépen lassan az ölembe ereszkedett, nem foglalkozva az előjátékkal. 


                                         *Nelli szemszög*                                                                 
Épp a női mosdót kerestem, amikor egy raktárféleségből nyögést hallottam Olyan ismerős ez a hang. De nem tudom hogy honnan. Megfogtam és szépen benyitottam a raktárba. Nem akartam hinni a szememnek. Niall volt, amint elég félreérthető helyzetben volt egy idegen lánnyal. Niall a széken ült, a lány meg az ölébe. Azt ki kell hangsúlyoznom, hogy nem volt rajtuk semmi. Egy szóval basztak. Nem akartam'zavarni' őket, ezért fogtam magam, és csendben bezártam az ajtót. Nem akartam sírni, mert azért csak egy buliba vagyunk. De nem tudtam visszatartani, így elkezdtem futni hogy kiérjek az udvarra és senki ne lásson hogy sírok, de amint szaladtam, bele ütköztem egy mellkasba. Mikor felnéztem Zayn volt az.
- Nelli? miért sírsz?- kérdezte meglepetten.
- Ó, igazán semmi, csak most láttam Niall-t amint egy idegen csajt dug.- mondtam egyszerűen és nem foglalkoztam a szép beszéddel.
- Gyere mennyünk haza.- mondta és kihúzott a discoból és elindultunk Zayn háza felé. Mikor kiléptünk, láttam, hogy esik a hó. Szuper. Na mind1 elindultunk Zayn- hez. Már 10 perce sétáltunk, és még mindig esett a hó de én már nem sírtam. Igazából nem is tudtam volna mert a könnycsepp rá is fagyott volna az arcomra. Megpróbáltam a fejemre húzni a kapucnim, de nem nagyon sikerült, mert a szél mindig lefújta. Na ezen jól felhúztam magam. Végre fél óra mulva megérkeztünk Zayn házához. Előkotorta a kulcsot a zsebéből és kinyitotta az ajtót. Hála a jó Istennek bent jó meleg volt. Én levettem a csizmám, a kabátom, és amikor a pulcsim is le akartam venni, véletlenül a pólóm is csúszott vele, így melltartóban voltam Zayn előtt. Láthatóan tetszett neki amit lát, mert alaposan megbámult.
- Hupsz, bocsi.- mondtam és vissza akartam venni a pólóm, de elvette és elhajította a másik sarokba.
- Zayn, mit csinál... ?- kérdeztem tőle de nemtudtam befejezni a mondatot, mert megcsókolt. Te jó isten milyen jól csókol. Visszacsókoltam, mert már elég rég csókoltam utoljára. Lassan beletúrtam hajába, hogy ne hogy elrontsam. Ő a derekamat kulcsolta át kezeivel, és egyre jobban haladt lefelé. Amikor a fenekemhez ért belemarkolt, amire belenyögtem a csókunkba. Ő erre felbátorodott, és a melltartóm csatjához vezette kezeit, és lassan kikapcsolta. Ahogy az kikapcsolódott, a földre hullott, én meg ott álltam előtte egy nadrágban. Ösztönösen magam elé kaptam a kezem, mert eléggé szégyellős vagyok. Zayn lassan lefejtette a kezeimet a mellemről és a szemembe nézett.
- Előttem nem kell hogy szégyenlős légy.- mondta kedvesen mosolyogva. Én elvettem a kezeimet, és újra megcsókoltam. A pólója aljához vezettem kezeim, és egyszerűen kibújtattam belőle. Lassan minden egyes kockáját végig csókoltam, ami hatására felnyögött. Lassan haladtam lefelé nadrágjához, és kicsatoltam azt az övével együtt.
Már rendesen fel volt izgulva, mert már gatyán keresztül is lehetett látni, ahogy a hatalmas mérete a kockás hasát éri.
- Mitől vagy kitől izgultál fel ennyire?- mosolyogtam Zayn- re.
- Akármilyen hihetetlen tőled.- válaszolta. Én szépen megfogtam a gatyája szélét, és elkezdtem csigalassúsággal lehúzni.
- Ne kínozz.- mondta és lehúzta helyettem.
Én lassan kezembe vettem, és elkezdtem rajta huzogálni a bőrt, amitől nem kicsit nyögött. Aztán a kezem helyét vette át a nyelvem és a szám. Éreztem ahogy a számba élvez, amit le is nyeltem. Felkúsztam hozzá, és az ölébe ültem. Nagyot nyögtünk mind a ketten, én azért mert hatalmas volt, ő pedig azért mert már rég nem " csinálta".
10-15 perc múlva egyszerre élveztünk el.
- Ez csodás volt. Szeretle...- mondta volna ki de megszakítottam.
- Zayn ki ne mond.- szinte már könyörögtem neki.
- De egyszer legalább ki kell mondanom. Nelli... szeretlek. De ha te nem azt megértem.- mondta
- Zayn nem az a baj hogy én nem így érzek. Az a baj hogy nagyon is így érzek. Én is szeretlek Zayn Malik.- mondtam ki. Ő elmosolyodott és megcsókolt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése