2012. december 17., hétfő

16. bejegyzés

" Adj egy utolsó csókot."

Nagyot nyeltem, és ránéztem Zayn re hogy mit szól hozzá.

- Szó sem lehet róla. Nelli az enyém.- nézett mérgesen Niall- re és felpattant.
- Zayn, tudom. De egy utolsót.- mondta Niall.
- Ez lesz az utolsó csókunk, és utána hagysz miinket hogy boldogok legyünk.- mondtam és Niall- re, majd Zayn- re néztem. Nem az hogy meg akartam csókolni, csak .... ne is tudom talán meg akartam csókolni UTOLJÁRA. Zayn lassan bólintott ezzel beleegyezett. Amikor Niall- re néztem, aki már teljesen közel volt hozzám. Nem kellett 2 lépést tennem már két milliméter volt Niall és köztem. Lassan kezdett el közeledni, és pár másodperc múlva ,ár ajkaink összeértek. Lassú, de mégis szenvedélyes csók volt. Niall keze, ami a derekamon volt, lecsúszott a fenekemre, és gondolom Zayn - nek elege lett belőle.
- Na most már elég.- mondta elég idegesen. Lassan elváltunk és szememet is kinyitottam. Nagyon jó volt újra megcsókolnom. De sajnos ez volt az utolsó csókunk. Ahogy láttam Niall is nagyon meg volt elégedve vele.
- Na én most akkor megyek.- mondta és kiviharzott a házból.
Én még mindig nem tudtam megszólalni.
- Mond már valamit. Legalább jobban csókol mint én?- Zayn nagyon ideges volt gondolom féltékeny.
- Zayn, ne légy féltékeny én téged szeretlek. Gyere menjünk el egyet sétálni.- ajánlottam fel az ötletem terelve a témát. Zayn nagyot sóhajtott és az összes dühe elszállt, és már rendes hangon szólalt meg.
- Rendben, de ha nem baj, akkor most csak egyedül mennék.- mondta és elindult kifelé az ajtón.
Nagyon meglepődtem. Elhívom sétálni, Ő meg elmegy nélkülem. Na mind1 nem nagyon tudtam ezen olyan sokáig gondolkozni, mert a telefonom megcsördült. Meglepődtem amikor Liam nevét láttam meg a képernyőmön. Nem tudtam elképzelni hogy mit akar de attól még felvettem.
- Szia Nelli, csak azt akartam kérdezni hogy gondolom sejtésed sincs miért hívlak. Szóval csak annyit akartam, hogy eljönnél- e velem egy masszázs szalonba.
- Ő... szia Liam, komolyan azt akarod hogy mennyek el veled egy masszázs szalonba?- kérdeztem vissza meglepetten.
- Hát. igen. Majd ott megmagyarázom miért. De jó lenne ha eljönnél velem meg akarok beszélni veled valamit.-mondta és kifújta a levegőt.
- Hát jó. De hol találkozzunk?
- Gyere nálunk. És majd megyünk együtt. Na de mennem kell. 1 óra mulva legyél itt.- mondta és le is tette.
Na jóóó. Nekem mind1. Elkezdtem készülődni, lezuhanyoztam, és át is öltöztem. Ezt vettem fel:


Elindultam Liam háza elé, és bekopogtam. Nem kellett sokat várnom, kinyitotta az ajtót, és be is hívott. 
- Tudom hogy egy kicsit furcsa, de majd a kocsiban elmesélem.- magyarázta és elő vette a kocsi kulcsot és már a kocsijában is ültünk. Beindította az autót. Már 2 perce ülünk az autóban, de még mindig nem szólalt meg. 
- Na szóval, akkor miért is vagyok itt?- kérdeztem és felé fordultam.
- Ja, tényleg el is felejtettem. Na szóval. Lehet hogy még nem nagyon volt alkalmatok beszélgetni Lizivel.- itt rámnézett és én bólintottam egy kicsit hogy még valóban nem beszéltünk.- szóval, kimondom. Lefeküdtem vele.- Amikor kimondta azt hittem rosszul leszek.
- Mi, de hát neki ott van Harry.- mondtam értetlenül.
- Tudom, és aggódom is ezért.-mondta és leparkolt, mert meg is érkeztünk.

                                                     ***

Már kifelé tartottunk a masszázs szalonból, jól esett ez a kis kikapcsolódás. Liamnek adtam néhány tanácsot Lizivel kapcsolatban.
- Nagyon köszönöm ezeket a tanácsokat, sokat segítettek.- mondta Liam és megölelt. Nagyon meglepett, de tudtam hogy Liam ilyen hogy is mondjam "érzelmes". 

                                                   ***

Mikor megérkeztünk Liam- hez kiszálltam a kocsiból, és bementem a házba. Meglepődtem, mert Harry és Louis ott volt.
- Fiúk, mit kerestek ti itt?- kérdeztem Louis- séktól.
- És te mit keresel Liammel?- húzták fel a szemöldökünket.
- Én kérdeztem először.- mondtam és beljebb mentem az ajtóból.
- Hát én azt akartam, hogy Liam jöjjön el velem vásárolni. Mert Lizi- nek akarok venni egy szép ajándékot, mert a buli óta nem beszéltünk. Úgy érzem kerül engem. Szerintem azért mert annyira rányomultam aznap este. Ki akarom engesztelni.- mondta Harry. Én tudtam hogy valószínűleg nem azért kerüli, hanem mert Liam- mel feküdt le és gondolom nem mer a szemébe nézni.
- Bocs haver, de most nem érek rá.- rázta le Liam.
- És te rá érsz? Te úgyis lány vagy és te megtudod mondani minek örül egy lány.- nézett rám.
- Hát nekem aztán mindegy. Mikor indulunk.- kérdeztem Harryt.
- Hát most.- mondta és már kint is volt a házból. Én is elindultam Harry után, de Liam visszarántott és a fülembe súgta, hogy egy szót se szóljak hogy Lizi és Ő lefeküdtek.Én bólintottam és Hazza után mentem.


                * A Plázában*

Egy ékszerüzletben voltunk, és ott nézegettük, hogy mik vannak ott. Egyszer csak megláttam egy szép szíves nyakláncot,szóltam Harry-nek is hogy az jó lesz. Nem valami csilli-villi nem tudom  milyen puccos ékszer, de szerintem pont jó lesz lesz Lizinek. Itt a nyaklánc:
              
Harry kifizette, aztán kijöttünk a boltból. Megkért hogy vegyem fel, hogy milyen lesz Lizin. Én megfordultam, hogy tegye be a nyakamba. Mikor megfordultam, én nem láttam csak Harry. Lefényképezte, és megmutatta hogy néz ki a nyakamba. Aranyos volt. Elindultunk kifelé, de Harry kitalálta, hogy még fagyit akar enni. Akkor még egy fagyizóba is bementünk, és Harry magának is és nekem is vett egy-egy gömb fagyit.
Mikor megettük, már a kocsiban ültünk. Épp a rádióban a srácok száma ment, a Little Thinks. Mikor ennek vége lett, elkezdett beszélni a műsorvezető, hogy lehet nyerni egy koncertjegyet, ha megmondjuk hogy ki Harry Styles kedvenc énekese. Harry kitalálta, hogy hívjam fel a rádiót. Nagyon hülye az a gyerek. De felhívtam. És mivel itt ül mellettem, és meg tudtam kérdezni hogy ki, fel is hívtam. És mi történt? Megnyertem a 2db koncertjegyet.
Mikor a nő bejelentette, hogy még ma délután megérkezik, örültem mert akkor az egyik fiúval el tudok menni.
- Harry, ti szeretitek ezt az együttest?- kérdeztem.
- Csak Louis.De Ő megőrül értük.- mondta és még csak rám sem nézett.
- Jó, akkor szerintem vele megyek el.- mondtam.


             * Harry házában* 

Nem tudom miért Harry- hez jöttünk, de ide hozott. Ha már itt vagyok akkor már megmondom Louis- nak hogy eljöhet velem arra a koncertre. Nagyon örült neki és rögtön bele is egyezett.


                * Koncert*

Ma van a koncert. Már lezuhanyoztam és kimostam a hajam, már csak fel kellett öltöznöm. Ezt vettem fel:


Értem jött Louis és elmentünk a koncertre. Azért jó sokan voltak. Lassan bejutottunk, és leültünk. Még páran odajöttek kérni Louis- tól autógrammot kérni aztán elkezdődött a koncert. Nagyon élveztem, nem is beszélve Louis- t. Végig sikította az egészet. Szó szerint. 11 órakkor vége lett és elindultunk haza.

              * Másnap reggel*

Tegnap volt a koncert. Ahogy Louis hazahozott rögtön el is aludtam. Lassan kimásztam az ágyból és lementem reggelizni. Az asztalon egy újságot találtam. Mikor megláttam mi voolt benne majdnem dobtam egy hátast.

2 megjegyzés: