2012. december 13., csütörtök

15. fejezet

 Hosszú és érzéki csók volt amiben benne volt minden. Miután levegő hiány miatt elváltunk, felálltam mert zuhanyozni készültem. 
- Te hova mész?- kérdezte cuki mosollyal.
- Zuhanyozni. És nem, nem jöhetsz.- mondtam sejtelmes vigyorral és elindultam a fürdőbe.- Ja és tudnál adni valami ruhát?- fordultam még vissza. Ő nem válaszolt csak a szekrényhez sétált és kivett belőle nekem egy sima fehér pólót.
- Ez jó lesz?- tartotta fel.
- Tökéletes.- mondtam és elindultam hogy elvegyem tőle, de amikor már majdnem elvettem elrántotta és nem tudtam elvenni.
- Mit kapok cserébe?- mosolygott perverzül.
Én odasétáltam hozzá és megcsókolta, amit ő rögtön viszonzott is. Én a nyaka körül kulcsoltam össze a kezem, Ő pedig a derekamon. Kezdett egyre vadabb lenni a csók és ledöntött az ágyra. Én elváltam tőle és felálltam az ágyból.
- Mi a baj, megbántad?- kérdezte. Először nem tudtam mire gondol, de aztán leesett hogy a szexre.
- Nem, dehogy. Csak előbb lezuhanyoznék.- mosolyogtam és még egy utolsó csókot nyomtam ajkaira. Besétáltam a fürdőbe, és levettem ruháimat. Mikor már álltam volna be a zuhanyzóba, nyitódott az ajtó, és Zayn belépett rajta. 
- Zayn, mit csinálsz?- kérdeztem és nem tudtam hogy hogyan takarjam el magam.
- Nyugi, előttem nincs mit szégyellned Nelli. Gyönyörű vagy.- mondta a szemembe nézve.
- Ezt csak úgy mondod. - mondtam miközben elfordultam.
- Nelli ne fordulj el .  - mondta majd visszafordított.
Ezt megvitatva már nem voltam előtte annyira szégyenlős. Zayn levette pólóját majd a nadrágját.
- Te hova készülsz? - kérdeztem wtf fejjel.
- Fürödni. - monda egyszerűen majd beállt a zuhanyzóba.
- Nem nem nem. - ellenkeztem majd elkezdtem Zaynt kitolni a zuhanyzó alól.
Erőlködtem de nem nagyon sikerült. 
- Áhhh. - estem el.
Zayn nagyot röhögött ahogy elestem. Biztos szép látvány lehetett. Meztelenül a földön ülve csupa vizesen. 
- Gyere.  - mondta  miután kiröhögte magát. 
Gyorsan megfürödtünk majd felvettem azt a gyönyörű pólót.
- Zayn öhmm valami fehérneműt nem tudnál adni? - álltam elé egy szál pólóban. Zayn végig nézett rajtam, és elmosolyodott.
- Miaz?- kérdeztem.
- Semmi.- mondta és odasétált a szekrénye fiókjához és kivett belőle egy boxert.
- Most komolyan ezt vegyem fel?- kérdeztem értetlen fejjel.
- Hát nekem nincs női fehérneműm, úgyhogy muszály.- mondta egyszerűen. Én felvettem az alsót és megnéztem magam a tükörben.
- Na még kajak jól áll.- mosolygott Zayn, és jól megbámulta a fenekem.
- Zayn itt a szemem.- mondtam és a szememhez mutattam.
- Jól van, csak nem olyan könnyű a szemedbe nézni, amikor van sokkal kerekebb dolog is.- nézte továbbra is a fenekemet, majd amikor annak bámulását abbahagyta, elkezdte a mellemet bámulni.
- Na jó, feladom.- mondtam és bebújtam az ágyba. Néhány perc múlva Zayn is bebújt hozzám, és átölelt. Olyan jól esett. Valahogy megnyugtatott. Odabújtam hozzá és mellkasára hajtottam fejem. Pár perc múlva el is aludtam.
Egyszer csak kipattant a szemem. Nem tudom hány óra lehet, de iszonyatosan dörög, villámlik és csak úgy kopog az eső a tetőn. Nagyon  megijedtem. Zaynt kezdtem el keresni, de nem volt sehol. Kétségbeesetten kezdtem el keresgélni.
- Zayn, Zayn, hol vagy?- kérdeztem kétségbeesett hangon.
Ekkor kinyitódott a fürdőszoba ajtaja és Zayn somfordált ki rajta mosolyogva.
- Csak wc- n voltam. Ennyire megijedtél?- kérdezte és bebújt mellém. Én hozzábújtam és mélyen beszívtam a bódító illatát.
- Nagyon félek a viharoktól.- mondtam szinte suttogva. Ekkor egy hatalmasat dörgött, és én felugrottam.
- Ne félj. Itt vagyok. Megvédelek.- suttogta a fülembe, és ezzel megnyugtatott. Odabújtam, és szíve egyenletes dobbanásait kezdtem el hallgatni, amitől nagyon hamar elálmosodtam.

                                  *másnap reggel*

Arra ébredtem, hogy az ajtó nyitódik. Zayn már fent volt, és gyorsan kiugrott az ágyból, amikor meglátta ki (kik) állnak ott.
- Srácok? mit kerestek itt?- kérdezte Zayn a szemét dörzsölve.
- Jöttünk Nellit keresni de most már meg van.- mondta valaki. Nagyon ismerős hang volt. Mikor megfordultunk, Niall volt ott a fiúkkal.
- Niall én meg tudom magyarázni.- mondtam és kiugrottam az ágyból.
- Nem Nelli. Ezen nincs mit magyarázni. Gratulálok, én egy pillanatra is magadra hagylak Zayn- nel és megdugatod magad, aztán meg gondolom valahogy kimagyarázod magad, éés minden rendben van.- szakított félbe. Nem bírtam tovább, kigördült egy könnycsepp a szememből, aztán követte ezt a többi.
- Ó, tényleg? hát én nem így emlékszem. Én hagytalak magadra 1 percre és te dugtál meg egy másik lányt, ha jól emlékszem a raktárban.- szinte már zokogtam és szinte alig tudtam kimondani ezt a mondatot.
- Te Nelli ezt honnan veszed?- halkult el a hangja.
- Hát éppen rátok nyitottam amikor...- nem tudtam kimondani. Összeestem az ágyon. Zayn rögtön odaszaladt hozzám és átölelt.
- Nelli, én nem akartam. Csak részeg voltam.- kezdett magyarázkodni.
- Hagyd már abba nem érdekel. Nem érted? Nem érdekelsz.- ordítottam el magam.
- Nézd, beszéljük meg.- húzott fel és fogta meg a kezem. Én elhúztam a kezem, de meghallgattam amit mondani akar.
- Hallgatlak.- mondtam csendben és visszabújtam Zayn- hez.
Azt az arcot látni kellett volna. Amikor odabújtam Zayn- hez Niall mint aki nem is tudom mi lett volna... olyan fejet vágott, hogy... na ezt most nem tudom jól leírni de az a lényeg hogy nagyon féltékeny volt. És ez tetszett. Na jó nem annyira volt jó szomorúnak látni, de most jól  esett.
- Nézd, részeg voltam és láttam hogy jól elvagy Zayn- nel és nagyon féltékeny lettem. Aztán elmentem inni a bárpulthoz és jött egy lány és nagyon... innen gondolom sejted.- sütötte le a szemeit.
- Igen sejtem.- mondtam és felálltam Zayn öléből. - és meg is bocsájtok.- tettem még hozzá. Zayn rám nézett és hirtelen nagyon ideges lett, ezért gyorsan hozzá tettem.
- De Zaynt szeretem.- itt Zayn- re mosolyogtam és Ő is vissza mosolygott. Amikor Niall- re néztem már majdnem sírt.
- Nos, oké én megértem. De lehetne még egy utolsó kérésem?- fojtotta el a sírást. Én ránéztem Zayn- re aki egy aprót bólintott.
Én is bólintottam egy aprót.
- Hagy kapjak egy utolsó csókot.- mondta ki nehezen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése