2012. december 19., szerda

17. bejegyzés

"Nelli Jonas, a Jonas fivérek kishúga a One Directionos tagokkal kavar. Képek is alá tudják bizonyítani, hogy szinte az egész One Direction megvolt neki. 
Louis Tomlinson- nal tegnap este koncerten voltak és éppen ölelkeztek."

Na itt megálltam az olvasással és visszaemlékeztem a tegnapra. Tényleg megölelt egyszer amikor megköszönte hogy vele mente el és felajánlottam a másik jegyet. Elkezdtem tovább olvasni.

"Harry Styles- sal éppen a Plázában kaptuk lencsevégre Őket, amint Harry egy szív alakú nyakláncot tesz fel neki."

Na hát ezt nem hiszem el. Akkor amikor Lizi- nek vettük a nyakláncot, és megkért hogy próbáljam fel, hogy hogy áll a nyakamban.

"Liam Payne- nel éppen egy masszázs szalonból jöttek kifelé ölelkezve."

Ez nem igaz. Amikor Liam tanácsot kért tőlem Lizivel kapcsolatban. És azért ölelt meg mert segítettem neki tanácsot adni.

"Niall Horan- nel több helyen is lencsevégre kaptuk Őket amint csókolóztak, és fogják egymás kezét."

Való színüleg ez azért van mert együtt jártunk. Na ezt végre nem kitalálták.

" Zayn Malik- kal egy buliból jöttek el kézen fogva és néha- néha egy csók is elcsattant köztük. Valahova nagyon igyekeztek. Talán valamelyikőjüknél, levezetni a feszültséget."

Ezt egyszerűen nem hiszem el. Levezetni a feszültséget? Ez mégis mit jelent? Jó tényleg így volt, de kikérem magamnak.
Amint tovább lapoztam, megláttam a képeket is. Na itt vége volt. Nem is akartam tovább nézegetni. Megfogtam és levágtam az asztalra, és rögtön tárcsáztam Zayn számát.
- Szia, mi újság?- kérdezte vidáman
- Szia, lenne itt valami amit látnotok kellene. Mindenki jöjjön nálunk fél óra mulva.- hadartam el.
- Mi, miért?- kérdezte értetlenül.
- Mutatnom kell valamit. Fél óra múlva legyetek itt.- mondtam és ki is nyomtam.
Nagyon ideges voltam, ilyet kitalálni! Na jó, ebből 2 igaz volt, hiszen Zayn- nel most járok, Niall- lel meg jártam, de akkor is. Még hogy az egész One Direction. Ennyire r*bancnak néznek?
Ezen nem gondolkoztam tovább, inkább felmentem a szobámba, és átöltöztem.



Úgy döntöttem elszaladok még a boltba, venni egy kis kaját és nasit. Felkaptam a ruhámhoz egy hozzáillő magassarkút majd elszaladtam a közelben lévő kis élelmiszer boltba, ami mindig nyitva van. Vettem vacsorának valót és pár csomag chips- et meg gumicukrot.
Hazamentem és nekiálltam pár szendvics elkészítésének, hátha a fiúk éhesek lesznek. Elég guszta szendók lettek meg kell hogy mondjam.


Éppenhogy készen lettem a szendvicsek gyártásával ami éppen 3 tálcával lett, csengettek. Meglepettségemre nem Zayn- nék álltak az ajtóban, hanem az akire a legkevésbé számítottam volna.



1 megjegyzés: