2012. október 26., péntek

3. fejezet

" Fél óra alatt kiértünk a reptérre, aztán rögtön meg is szólalt a hang, hogy szálljunk fel a gépre."


                                                             *Nelli szemszög*


Már felszálltunk a gépre, mikor egy kezet éreztem a vállamon.
- Szia, indulhatunk? - kérdezte Patrick.
- Szia, hogy kerülsz ide?- kérdeztem meglepetten
- Megyek veletek Londonba.- jelentette ki egyszerűen és leült a helyére.
Én nem mellette ültem, de úgy ült hogy lásson engem.
Én is elfoglaltam a helyem, ami egy nagyon helyes fiú mellett volt, de látszott, hogy minden lányt megkap, amelyiket akarja.
- Szia Erik vagyok.- fordult felém
- Szia én Nelli.- köszöntem neki vissza.
- Na és miért mész Londonba?- kérdezte, de láttam rajta, hogy nem nagyon érdekelte.
- A tesóim miatt.- értem
- Na és van barátod?- vágott bele a közepébe.
- Ne haragudj, de semmi közöd hozzá.- mondtam idegesen.
 Szépen felálltam, hogy keressek egy másik helyet, de akkor megfogta a kezemet és az ölébe húzott.
- Ne állj fel, mondták le kell ülni és kapcsoljuk be az öveinket.- okoskodott.
Nem érdekelt mit mondott, kimásztam az öléből, és elindultam Patrick mellé.
- Szia.- köszöntem mosolyogva Patrick- nek.
- Szia, hogy-hogy idejöttél azt hittem jól szórakozol.- mutatott arra az Erik fiúra.
- Mi van féltékeny vagy?- kérdeztem
- Ugyan, arra a békára? Te most viccelsz?- mondta felhúzott szemöldökkel.
- Na gyere ide.- mondta és leültetett a mellette lévő székre.
Az út további részét zenehallgatással, és alvással töltöttem.
Épp lejárt az egyik szám a telefonomon amikor, egy kellemes női hang bemondta, hogy leszállunk, és hogy kapcsoljuk be az öveinket.
Patrick- kel elindultunk megkeresni a fiúkat és nem sokára meg is találtuk.
Hívtunk egy taxit elmondtuk neki a címet és már csak azt veszem észre, hogy egy nagy szállodánál vagyunk , ami mellett volt több medence is, jacuzzi, meg egy csomó puccos dolog.

                                                         

                                                       * Lizi szemszög*


Kívülről valami gyönyörű volt, de belülről... szavakkal nem lehet elmondani.
Beléptünk a szállodába, Nick kivette a legnagyobb szobát, a luxus lakosztályt.
Mikor beléptünk a szobánkba, olyan volt az az egy szoba, mint az én saját szobám otthon, háromszor.
- Na kijön megnézni a stúdiót?- kérdezte Joe.
- Mi megyünk vásárolni!!- ordított Nelli megfogta Patrick kezét és elkezdte kifelé húzni és  már kint is voltak a szobából.
- Én megyek veletek.- jelentettem ki
- Akkor szerintem induljunk is.
A fiúk felhívták a menedzserüket, hogy mehetünk-e és azt mondta jó hogy most megyünk, mert ott a másik banda is a One Direction.
Beültünk az autóba és elindultunk a stúdióba.
Megérkeztünk, megmondták melyik szobába kell mennünk.
Mikor közelítettünk a szoba felé egy nagyon kellemes, szép hangot hallottam meg. Valószínűleg ők voltak a One Direction.
Benyitottunk abba a stúdiószobába és 5 nagyon helyes fiúval találtam magam szemben.
De az egyiken úgy megragadt a szemem, hogy folyton őt tudtam nézni.
Sorba bemutatkoztak:
- Szia Louis vagyok.-nyújtott kezet az egyik fiú.
- Szia Lizi vagyok.- viszonoztam a kézfogását
- Szia Liam vagyok.
- Szia Lizi.
- Szia Zayn vagyok.
- Szia Lizi.
- Szia Niall vagyok.
- Szia Lizi vagyok.
És utoljára mutatkozott be Ő.
- Szia Harry vagyok.- mosolygott azzal a szívdöglesztő mosolyával.
- Ö.öö szia Lizi vagyok.- köszöntem vissza de amikor kezet csókolt nekem szerintem belepirultam.
- Sziasztok!- rontottak be Nelliék a stúdióba.
- Megjöttünk, és be is vásároltunk.- mutatta a kezében lévő kb. 5 szatyrot.
A szatyrokat letették az ajtóba, és beljebb jöttek.
                                                      

                                                            *Nelli szemszög*


Bejöttünk a stúdiószobába és fiúk felvették a dalt.
Miközben énekeltek jobban megnéztem őket. Volt egy fürtöske, egy fekete hajú, 2 barna hajú, és szőke.
Ahogy egyre jobban néztem a szőkét nagyon megtetszett.
Mikor végeztek, bemutatkoztak, mert nem volt idő rá előtte.
Rájöttem, hogy Niall a neve. Niall... milyen szép név.
Ezen gondolkoztam, amikor azt vettem észre, hogy felém jön.
Mondhatni, hogy nagyon megijedtem.
- Szia, mi a baj?- kérdezte mosolyogva.
- Semmi baj. Miért?
- Hát mert nem nagyon szólsz hozzánk.
- Ja nem semmi baj nincs.
- Nelli, gyere.- fogta meg a kezem és húzott el engem Patrick.
- Igen, mi a baj?
-Szakítok veled.- mondta egyszerűen.

                       

Na hát itt van a 3. fejezet. Ez lehet, hogy kicsit hosszabb lett mint a többi, de örüljetek neki. Mint már mondtam, légyszíves komizzatok.
A fojtatást nem tudom mikor rakom fel.

                                                                       /Petra/




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése