2012. október 17., szerda

1. fejezet

*Lizi*

*Trrrr-trrrr*

Végre kicsengettek a 2. óráról és kaja szünet vaan. A tanár kiment.
-Áááááááááááááá - kiáltott fel Mike.
Mindenki elkezdett mindenkit dobálni radírral makkal és ami a keze ügyébe került.
-Ne mááár. - kiabáltunk.
-Hé Nelli  - dobtak meg.
-Pofádat befogod pöttömpanna. - dobtam vissza.
-Heheehe - röhögtem mikor orrba dobott valaki egy kenyér darabbal.
10 perc ezzel ment el. Mikor végre megszólalt a csengő és mehettünk. Bár ez rossz hír mert vége a "csatának". Földrajz jött.
-Kedveseim fogjátok be. - jött be a tanár.
-Nelli hülyeségből írjunk valakinek egy szerelmes levelet. - mondtam csodálatos ötletemet tesókámnak. Én vagyok az idősebb de lebuktam hogy a kistesómmal egy osztályba legyek(xdd).
-Oké. - egyezett bele.
Elkezdtük írni de láttam hogy szemez egy fiúval és hogy mosolyog. Tudat alatt flörtölt Patrick-kal.Én csak mondtam a magamét.
-Lizi gyere ide a második padba. - mondta a tanár mérgesen. Wattafakk gondoltam magamban.
-Patrick te meg Nelli mellé gyorsan fiatalok. - sürgetett a tanár.
Húztam mosolyra az arcomat. A suli leghelyesebb pasija mellé ülök. Wííííííííí. Leültem mellé. Egész órán nem beszéltünk sajna.

*Nelli*

Mentőőőőőőt.. a szívem mindjárt kiugrik a helyéről. Jajj jön.. ittvan és leült. Csak éljem túl ez az órát. Életem nagy szerelme ül mellettem. 
-Csá Nell - kacsintott rám.
Ajajj olvadás veszély..
-Sz-szia - dadogtam.
-Nézd a piercingemet. - nyújtotta ki a nyelvét.
-Vigyázz le ne haarapja Nelli - kiabált David.
-Kac kac - röhögtünk.
Az óra hamar elment az egészet végig beszéltük.

*Trrrrrr-trrrrrrrrr*

-Járnál velem? - kérdezte tőlem Patrick. 
-MIII? NEMHALLOM - kiabáltam.
Mindenki kiabált.
-Leszel a csajoom? - mondta hangosabban.
-Mégmindig nem érteem. fogjátokmár bee. - kiabáltam.
-Nelli leszel a csajoom? - ordibálta mire síri csend lett és a csengő se szolt. Mindenki döbbenten áltt ott és nézett minket.
-Igen - ugortam a nyakába.
Haza kísért minket Lizivel és kézen fogva mentünk. 10 perc múlva haza is értünk. 
-Hé gáz lenne ha bemennék hozzátok wc-re? - röhögött(xd).
-Hát..őő..- kezdtem bele.
-Igen - vágta rá Lizi. - de azért gyere be.

*Lizi*

Patrick bejött hozzánk.
-Héé sunáiim - köszöntöttek a fiúk minket.
-Nelli már az én sunám is - röhögött Patrick. 
-Majd elmondom. - néztem a fiúkra elpirulva.
-Van egy jó és egy kevésbé jó hírünk.. - kezdett bele Nick.

Nah sziasztok. Meghoztam az első fejit. Olvassátok, komizzatok és iratkozzatok rendszeres olvasóknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése