2012. október 23., kedd

2. fejezet

"-Van egy jó és egy kevésbé jó hírünk"
                     

                                        *Lizi szemszög*



- Kezd a jó hírrel.-vágtam a szavába
- Jó... Na szóval, fel kell vennünk egy számot valami fiúbandával és ti is velünk jöttök.- mondta
vigyorogva Joe.
- De...- mondta ki Kevin a féltett szót és már nem vigyorgott.
- Lehet hogy nem annyira fogtok a hírnek örülni, de egész nyárra maradunk.-mondta ki félve Joe.
Most nekem lefagyott az egész világ.
- Egész nyárra?- ennyit tudtam kinyögni, mert rögtön a fiúk nyakába ugrottunk, én is és Nelli is.
- Úristen ez szupeeeeer!!- visítottam a fülükbe.
- Tényleg?azt hittük haragudni fogsz amiért egész nyárra megyünk.- Nick
- Úristen, dehogy. -Nelli
- És mikor indulunk?- kérdezte újból Nelli
- Hááááát.. holnap. -mondta ki Joe.
- Olyan hamar? -kérdeztük egyszerre Nelli-vel
- Akkor megyünk pakolni.- mondtuk egyszerre Nellivel és már ott sem voltunk
Összepakoltunk Nellivel mindent, ami a szekrényben volt, tisztálkodási eszközt, ruhát, cipőt, és minden fontos dolgot.
Este 9-re végeztünk és én még gyorsan lezuhanyoztam, fogat mostam és ledőltem aludni.
Másnap reggel:
Arra keltem, hogy Nick beront a szobámba, és ordibálja , hogy keljek fel.
- Mivan? - kérdeztem álmosan
- Lizi ébredj elkésünk.-Nick
- Atya ég, hány óra?
- Dél van siess!!
Gyorsan kipattantam az ágyból, felkeltettem Nellit, megmosakodtam, lezuhanyoztam, és felöltöztem.
Felvettem egy fekete farmert, egy félvállas bő toppot egy magassarkúval.
Kiegészítőnek vettem fel egy szív alakú nyakláncot és fülbevalót, kifestettem magam, befújtam magam parfümmel, felvettem a táskám és kész voltam. Már csak a bőröndjeimet kellet lecipelni, amiből volt vagy 4.
A ruhám:
Nelli felvett egy egyszerű csőgatyát egy szívecskés pólóval, hozzá egy zöld tornacipőt, kiegészítőnek fülbevalót és nyakláncot vett fel.
Nelli ruhája:
Én készen voltam, Nelli készen volt, a fiúk készen voltak.
-INDULJUNK!!- kiáltottam el magam.
Még gyorsan megnéztem a szobám, mert nem fogom látni a nyáron, kulcsra zártam az ajtót, és beültünk az autóba.Fél óra alatt kiértünk a reptérre, rögtön megszólalt egy hang, szálljunk fel a gépre.

Na sziasztok! Itt a második fejezet. Remélem mindenkinek tetszik majd, egy kicsit túl sok lett benne a párbeszéd, na de így sikerült. Bocs ilyen későn tudtam meghozni, de nem nagyon értem rá.
Olvassátok, és ha kérhetlek titeket komizzatok és iratkozzatok rendszeres olvasónak.

                                                              /Petra/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése